Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Alle vragen rondom Corona
De geldigheid van mijn voucher en/of e-ticket is verstreken, kan ik deze nog gebruiken?

Nee. We hebben alle vouchers, e-tickets en andere bonnen gedurende de corona-periode ruimschoots verlengd. De uiterste inleverdatum was 1 september 2021. Het is niet meer mogelijk om vouchers met een verlopen geldigheid in te wisselen.

Ben je nog in het bezit van BLUE Wellness Tour tickets met een geldigheid tot 1 oktober 2021? Door de langdurige sluiting in het begin van 2021 hebben we de geldigheid verlengd tot 26 december 2021. Je kunt met de unieke codes regulier reserveren via onze website.

Wellness abonnement
Is vooraf reserveren noodzakelijk met een wellness abonnement?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Ook voor abonnementhouders. Dit kan maximaal 14 dagen vooruit via onze website. Klik hier om direct jouw bezoek te reserveren.

Kan ik een wellness abonnement afsluiten bij BLUE?

Het is niet mogelijk om een wellness abonnement af te sluiten. Wij bieden 10- en 25-badenkaarten aan. Deze badenkaarten zijn gedurende het jaar uitsluitend online verkrijgbaar - klik hier. Na aankoop zijn de badenkaarten één jaar geldig en niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat je een badenkaart kunt delen met bijvoorbeeld je partner, saunamaatje of vriend of vriendin.